Як лідер вашої компанії, ви маєте вивчити найефективніші способи управління вашою командою, і це особливо стосується тих співробітників, які кидають виклик вашому авторитету. Залишена поза увагою, неповага до начальника може мати ефект доміно з іншими колегами і спричиняти проблеми з моральним духом.
Управління підлеглими вимагає вміння заслужити їхню повагу
Однак співробітники, які оскаржують повноваження, можуть зробити це, тому що вони не згодні з основними принципами і законами, які ви встановили.
Як попередити неповагу до авторитету начальника?
Перший крок, який ви маєте зробити, щоб керувати співробітником, який виявляє постійну неповагу до авторитету, – це зустрітися наодинці і запитати цю людину, чому вона не виконує ваші прямі вказівки. Візьміть твердий, але нейтральний тон і поясніть, що робочий процес не може функціонувати, якщо кожен співробітник не виконує поставлені завдання.
Повідомте підлеглому, що ваша робота як керівника, менеджера або начальника компанії полягає в тому, щоб делегувати призначення і забезпечити, щоб працівники досягли основних етапів проєкту.
Потім ви повинні запитати співробітника, що заважає йому виконувати інструкції, які ви даєте. І оскільки мета полягає в тому, щоб розв’язати цю проблему, ви маєте практикувати активне слухання, і якщо колега вказує, що ви зробили щось образливе або грубе, вибачтесь та погодьтесь змінити свій підхід у майбутньому.
Після того, як ви провели офіційну зустріч із проблемним співробітником або надали цьому співробітникові посібник із політики компанії, ви маєте створити план дій із підвищення ефективності. У цьому плані буде детально описано заходи, яких ви вживаєте для поліпшення поведінки співробітника, як-от консультації, щотижневі зустрічі з керівниками та будь-яке необхідне навчання для забезпечення того, щоб співробітник був добре підготовлений для роботи.
Ось чому важливо щотижня стежити за тим, щоб ставлення співробітника поліпшувалося. Ви можете відстежувати поліпшення, призначаючи проєкти з короткими термінами і віддаючи конкретні замовлення, щоб визначити поліпшення в поведінці колег.