Правила та міфи водіння машини на підборах

У багатьох країнах є приписи до дрес-коду водія, включно із взуттям. Акцент на ньому зроблено не просто так, а через об’єктивні причини. Під час водіння дуже важливо відчувати педалі, швидко реагувати на перемикання. Деякі європейські країни ввели заборону на керування машиною на підборах, у взутті з товстою танкеткою, у шльопанцях і туфлях без задників. У нас таких обмежень немає. Хочеш шпильки за кермом, – будь ласка. Бажаєш балетки чи сланці – справа твоя. Чому ж так багато розмов точиться про небезпеку “висококаблучкового” взуття у жінки-водія?

підбори і авто, червона машина і підбори, туфлі на підборах біля авто

Міфи та спростування чоловіків-водіїв про водіння на підборах

Інтернет-видання “За рулем” провело унікальний експеримент. Троє чоловіків, різного віку, з різним досвідом водіння і без досвіду ходіння в жіночому взутті, вирішили встановити, чи зручно їздити за кермом на підборах.

Взуття вони підбирали самі:

  • Туфлі на класичних середніх підборах.
  • Стійкий каблук до 10 см у ботильйонах.
  • Туфлі з широким середнім каблуком.

Експериментальне водіння проводили на навчальному полігоні. І ось який висновок вони зробили після 20 хвилин за кермом на підборах:

  • Зручно, не задираєш носок і не вивертаєш ступню, натискаючи на педалі.
  • Керувати на шпильці зручніше, ніж носити.
  • Для дам, які віддають перевагу водінню на підборах. Керувати буде легше, якщо правильно підберете малюнок килимка з гуми під сидінням. В ідеалі він має бути взагалі без геометрії та виступів. Найоптимальніший – ворсистий ковролін. І для взуття такий килимок плюс – не дряпає поверхні. Порада здебільшого для машин з механічною коробкою.
  • Зручна штука – шпилька. Обертання п’яти на тонкій шпильці полегшує перенесення ноги з педалі на педаль. Якщо хочеться бути в машині на підборах, то вибирайте оптимальну, зручну для вас і “ваших” педалей висоту шпильки.

Якщо підійти до проблемного питання загалом, то виявиться, що за кермом на підборах небезпека чатує не завжди і не на кожну.

Усі досвідчені водії та автоінструктори зійшлися в єдиній думці, що в машини радянського виробництва не варто сідати за кермо в шпильці. Там видавити зчеплення дуже складно, а гальмо, як у приказці, “гальмівне” і “черепаха”. А педаль газу взагалі розташована майже під панеллю – високо. Ось в іномарці інша річ, можна і на шпильці водити, але з одним застереженням, коли досвід водіння зашкалить за 3-5 років і дорога не буде лякаюче небезпечною.

підбори і авто, блакитні машини і підбори, туфлі на підборах біля авто

Post Author: Татьяна Б.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *