Людям, які встигають усе, можна тільки позаздрити. У вирі життєвих подій у них виходить так організувати свій день, щоб не піддатися метушні і спокійно виконувати поставлені перед собою завдання. Чи можна цього навчитися? Напевно, можна. Якщо гарненько вивчити звички таких людей, вловити ті особливості, якими вони неодмінно наділені.
У чому особливості людини, яка встигає все?
- Складання переліку справ на день прийдешній. Організована людина до дрібниць розписує свій розпорядок, щоб нічого не забути і все встигнути зробити. Так легше визначити, що і коли потрібно виконати: в якій половині дня заїхати за продуктами в супермаркет, а коли викроїти час, щоб відвезти речі в хімчистку.
- Складання плану важливих справ на тиждень, на місяць. Якщо по днях розписати собі, коли прибратися у квартирі, а коли зайнятися дачними справами, тоді не виникне ситуація, що ти в паніці хапаєшся за виконання всіх справ в один день. І ясна річ – нічого не встигаєш зробити. Тому що фізично це нереально.
- Використання функції нагадування. Такий додаток є в кожному смартфоні. Завдяки йому ви ніколи не забудете, що сьогодні день народження в друга або що завтра потрібно відвідати стоматолога.
- Нічого не обіцяти, якщо не впевнений у можливості виконання цієї обіцянки. Запевнивши подругу в тому, що зможеш відвезти її через три дні в аеропорт, зовсім забуваєш про те, що на цей вечір призначена важлива робоча зустріч. І тепер залишається тільки думати, як на нараду встигнути, та так, щоб і подругу не підвести. Тому перш ніж комусь щось обіцяти, потрібно переконатися в тому, що на цю дату більше немає жодних запланованих справ чи подій.
- Братися тільки за ту справу, яку під силу виконати. Людина, яка все встигає, ніколи не стане витрачати свій час на те, у чому вона не сильна. Адже так вона позбавляє себе можливості зробити те, що в неї справді добре виходить. Хіба що можна виділити певний день для освоєння якогось нового хобі чи ремесла. Наприклад, не бажано готувати нову страву, коли не знаєш скільки на це потрібно буде витратити часу. Та ще й не зрозуміло, чи вийде вона взагалі. Особливо не бажано експериментувати в готуванні на якийсь важливий вечір. Адже так ви ризикуєте залишитися без вечері, бо навряд чи встигнете приготувати щось іще.
Тому, якщо ви хочете привнести у своє життя трошки більше організованості – почніть дотримуватися цих маленьких рекомендацій. Хто знає, можливо, через деякий час записати в блокнот список справ на сьогодні стане для вас звичкою.